2010. október 28., csütörtök

Édes után sós csigabiga - tonhalas pizzatekercs

Gyors és gyerekbarát vacsora kellett a maradék paradicsomleves mellé. Volt a hűtőben egy csomag elfekvő Tante Fanny friss pizzatészta, de egyrészt paradicsomszószt nem volt kedvem kutyulni, másrészt napok óta szemeztem a spájzban lévő tonhal konzervvel, hogy valamibe bele kellene csempészni, így született meg az ötlet a pizzatekercsre. NagyMazsola lelkes segedelmével és kóstolgatásával nagyon gyorsan elkészültünk, sőt amíg a pizzacsigák sültek, addig összedobtunk egy fahéjas/kakaós tekercset is, ha már olyan jól belejöttünk a tekergetésbe.
Ha lett volna itthon, még tettem volna bele pár szem mini mozarella golyót is, bár megszórhattam volna egy kis reszelt sajttal a tetejét, de ez most főleg lustaságból elmaradt.

Hozzávalók:

1 csomag Tante Fanny friss pizzatészta
15 dkg tonhalkonzerv (olajban eltett)
4 szem koktélparadicsom
2 szál újhagyma
10 szem magozott fekete olajbogyó
2 ek tejföl
kb. 0,5 dl tejföl
1 kk oregáno

A paradicsomokat negyedeltem, az újhagymákat felkarikáztam, az olajbogyókat felaprítottam. Aztán minden összekevertem. A keverékkel megkentem a kiterített pizzatésztát, szorosan feltekercseltem, daraboltam, majd sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem a csigabigákat. Kicsit meg is igazgattam a tekercseket, hogy szebb formájuk legyen. Kb. 190 fokos sütőben szép aranybarnára sütöttem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...