2011. február 14., hétfő

Csicseriborsós paprikáskrumpli

Eddigi konyhai pályafutásom alatt soha nem főztem még paprikás krumplit, pedig szeretem az egyszerű életeket, amikhez nem kell túl sok hozzávaló. Volt egy szál száraz (leginkább összeszáradt) kolbász a hűtőben, és gondoltam ideje elkészítenem életem első változatát.

Kép most nincs, mindenkinek a saját fantáziájára bízom, hogy elképzelje a krumpli darabok között megbújó csicseriborsókat és kolbász karikákat, vagy inkább főzzétek meg!

Nem használtam el a teljes üveg csicseriborsót, másnap levest főztem belőle. Klassz lett.

Hozzávalók:
1 nagy fej hagyma
kb. 0,8-1 kg krumpli
1 szál kolbász
2 pár virsli
3 ek (házi) lecsó
5 ek csicseriborsó (konzerv) – lehet több is
2 tk pirospaprika
1 tk majoranna
só, bors
olaj

A hagymát felaprítottam és olajon üvegesre pároltam, majd rászórtam a pirospaprikát, kevertem rajta egyet, aztán rádobtam a krumplit és hozzákanalaztam a lecsót. Öntöttem alá annyi vizet, hogy a krumplit félig ellepje. Sóztam, borsoztam és beleszórtam a majorannát.

Amikor a krumpli félig megpuhult, beledobtam a felkarikázott kolbászt. Az ujjnyi vastagra vágott virsli darabokat és a csicseriborsót akkor tettem bele, amikor már majdnem készre főtt a paprikáskrumpli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...