2010. április 22., csütörtök

Csirkecombok avokádósalátával

Kellett valami gyors ebéd. Volt otthon csirkecomb és avokádó. Ez lett belőle.
A recept Stahl Judit: Gyorsan, valami finomat! c. könyvében szereplő korianderes csirkesaláta alapján készült.


Csirkecombok avokádósalátával
(2 személyre)

4 csirkecomb
só, bors, koriandermag
kb. 3 ek liszt
olaj
vaj
2 érett avokádó
2 csomag újhagyma
2 nagyobb paradicsom
1-2 zöldcitrom
1 csokor koriander
1 dl tejföl
1 dl tejszín
1-2 ek olívaolaj


A csirkecombokat besóztam, megborsoztam, és hagytam kicsit állni. A koriandermagokat összezúztam és belekevertem a lisztbe. A csirkecombokat beleforgattam a lisztbe és vaj-olaj keverékén minden oldalunkon kicsit megpirítottam. A sütőt előmelegítettem 170 fokra. A combokat átszedtem tepsibe, öntöttem alá egy pici vizet, letakartam alufóliával, és addig sütöttem őket amíg meg nem puhultak (ez lehet 25, de lehet 35 perc is).

Az újhagymát felkarikáztam, az avokádókat megpucoltam és felszeleteltem (meglocsoltam ½ zöldcitrom levével), a paradicsomokat meghámoztam, magját kiszedtem és a húsát felcsíkoztam. Az öntethez összekevertem a tejfölt a tejszínnel, 1 zöldcitrommal, a felaprított korianderzölddel, kevés sóval és az olívaolajjal. Az öntetet összekevertem a zöldségekkel, megszórtam egy kis maradék korianderzölddel.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...